Általános feltételek

Általános együttműködési feltételek

Mely elválaszthatatlan részét képezik a Creative Web Solutions Kft. továbbiakban rendező által rendezett kiállításon- vásáron résztvevő fél továbbiakban mint résztvevő fél között létrejövő együttműködésnek.

1.        Az együttműködés létrejötte
1.1. Az együttműködés létrejötte szempontjából a rendező ajánlati felhívásának minősül a résztvevő fél részére az alábbi iratok megküldése: Jelentkezési Adatlap, Általános Együttműködési Feltételek. A rendező fenntartja meghívói jogát a résztvevő fél 1.2 pontban szereplő iratainak megismerése után. A számla kiállításával a rendező elfogadja a résztvevő fél rendezvényen történő megjelenését. Az együttműködés a rendező által kiállított számla kiegyenlítése után lép csak életbe.
1.2. A résztvevő fél ajánlatának minősül az 1.1 pontban felsorolt Jelentkezési Adatlap (résztvevő fél által cégszerűen aláírt) és a résztvevő fél működésre jogosító okiratának (másolat) megküldése a rendező részére.  Beküldési határidő: 2012.05.01.
A Jelentkezési Adatlapon a résztvevő fél semmilyen feltételt, vagy fenntartást nem köthet ki és ajánlatához a szervező 1.4. pontban meghatározott nyilatkozatának megtételéig (helykijelölés) kötve van.
1.3. A Jelentkezési Adatlap résztvevő fél által cégszerűen aláírt példányának megküldésével a résztvevő fél nemcsak az ajánlatát teszi meg, hanem igazolja, hogy kézhez vette, megismerte és elfogadta a jelen Általános Együttműködési Feltételeket, melyek az együttműködés elválaszthatatlan részét képezik.
1.4. A rendező a kiállítási terület kijelöléséről indokolási kötelezettség nélkül határoz. A rendező az adott kiállításon történő kiállítási terület kijelöléséről (helykijelölés) hozott döntését a résztvevő féllel a helyszínen közli. A rendező által kijelölt terület önhatalmúlag más résztvevő féllel nem cserélhető el, más résztvevő féllel való megállapodással nem növelhető, nem adható tovább és kizárólag a rendező előzetes írásbeli hozzájárulásával változtatható meg bármilyen módon.

2.      A kiállításon megjelenők minőségi kategóriái               

Ezen kategóriákat a Jelentkezési Adatlapot kitöltő résztvevő fél jelöli meg.
2.1. A kiállításon résztvevő fél azon cég, mellyel a rendező együttműködési kapcsolatban áll, a részvételi díj kötelezettje.
2.2. A résztvevő fél saját standdal vagy rendező faházában van jelen. Ezek, a rendezvények magas energia-felvétele miatt és tűzvédelmi szempontokból nem fűthetőek. A résztvevő fél jogosult a standját ízlése szerint berendezni, úgy hogy a kiállítás összképébe harmonikusan illeszkedjen. A faházakban maradandó beavatkozást végezni tilos. A standok felépítésénél be kell tartani a tűzvédelmi és biztonsági előírásokat. Ajtók, közlekedési utak beépítése tilos.

3.      Termékek, termékcsoportok, szolgáltatások

3.1 A résztvevő fél csak a Jelentkezési Adatlapon feltüntetett és a rendező által elfogadott termékek, termékcsoportok és szolgáltatások bemutatására jogosult. Amennyiben a kiállított tárgy a termékcsoportok szerinti besorolásnak nem felel meg, azt a rendező a résztvevő fél költségére és veszélyére eltávolíttathatja.
3.2 A kiállított áruk helyszínre szállításáért és elhelyezéséért a kockázatot kizárólag a résztvevő fél viseli. A szállító járműveknek a kirakodást követően el kell hagynia a vásár területét. Árut csak a kijelölt standon szabad árusítani. A résztvevő fél köteles a tevékenységével összefüggő szakhatóságok engedélyét önállóan beszerezni és magánál tartani. (ÁNTSZ, VPOP, vállalkozói igazolvány)

4.       Reklámanyagok terjesztése

Nyomtatványok, különböző reklámanyagok terjesztése, kérdőíves megkérdezések folytatása kizárólag a standok területén, illetve az együttműködésben foglaltak szerint engedélyezett. Az ezen kívüli terjesztés engedély- és díjköteles.

5.       Fizetési feltételek, birtokbavétel, biztosítás, kártérítés, okiratok

5.1. A rendező a meghívó joggal élve a Jelentkezési Adatlap és a működésre jogosító okirat másolatának megismerése után állít ki átutalási pro-forma számlát. Ez a rendező részéről a részvételi szándék elfogadását jelenti. Fizetési határidő: a jelentkezéstől számított 8. napja.  A befizetést igazoló okiratot a helyszínen maguknál kell tartani.

5.2. A kijelölt stand területe csak az összes felmerülő tétel megfizetése esetén vehető birtokba.
5.3. A résztvevő fél köteles a standján történő zeneszolgáltatásra vonatkozó igényét legkésőbb a kiállítás megnyitása előtt 21 nappal a szervezőnek bejelenteni jóváhagyás céljából. A megengedett hangnyomás max. 70dBA. A zeneszolgáltatás ténye bejelentésre kerül Szerzői Jogvédő Hivatalnál.
A résztvevő fél köteles a rendezvény végén a standhelyet az eredeti állapotba visszaállítani, a keletkező hulladékot elszállítani.
5.4.  A rendezvénnyel összefüggésben vagy más módon a résztvevőket vagy bárki más személyét, valamint a kiállítási tárgyakat és egyéb ingóságokat a vásárterületen vagy közvetve érő sérülésekért vagy egyéb károkért a rendező nem vállal felelősséget. A résztvevő fél köteles a kiállítás, vásár és az építés-bontás idejére véletlen, váratlan károkozásra érvényes felelősségbiztosítást kötni.
5.5. A résztvevő által okozott bárminemű károkozás javítási költségei a résztvevő felet terhelik.
6. Őrzés
6.1 A kiállítás építési és bontási ideje, valamint a napi nyitvatartási idő alatt a kiállított áruk őrzéséről a résztvevő gondoskodik. A rendező által szerződtetett őrző-védő cég biztosítja a kiállítás területének nappali rendfenntartását, a napi zárás után a kiállítás felügyeletét. A standokban hagyott eszközökért, árukért felelősséget nem vállalunk.

7. Lemondás, reklamáció, jogviták

7.1. Amennyiben a résztvevő fél részvételét a rendezvény nyitása előtti 25 napot megelőző időszakban mondja le, a részvételi díj 50%-át, ha a rendezvény nyitása előtti 25 napon belül mondja le, a részvételi 100%-át tartozik kötbér címén megfizetni. A résztvevő fél részéről történő lemondás csak írásban, a rendező részére igazolható módon megküldve érvényes. A lemondás attól az időponttól érvényes, amikor a lemondó nyilatkozat a rendezőhöz megérkezik.
7.2. Ha a résztvevő fél a részére kijelölt területet a rendezvény megnyitása előtt 5 órával nem foglalja el, a rendező azt minden visszatérítési és kártérítési kötelezettség nélkül más résztvevőnek adhatja. A meg nem jelenő résztvevő fél a befizetett összegeket nem kapja vissza.
7.3. A résztvevő félnek a rendezvény szervezésével, kivitelezésével, üzemeltetésével kapcsolatos észrevételeit – a bizonyíthatóság érdekében – a kiállítás bezárásáig írásban be kell jelentenie a rendezőnél. A megadott határidők után érkező reklamációkat a rendező nem tudja figyelembe venni.
7.4. A felek esetleges vitáikat igyekeznek békés úton rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a felek az illetékes bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki jogvitájuk esetére.
7.5. A felek közötti szerződés elválaszthatatlan részét képezik a jelen Általános Együttműködési Feltételek és a Részvételi Adatlapban foglaltak, továbbá a felek közötti esetleges írásbeli nyilatkozatok.